در مورد آزادی اندیشه وفکر میباشد.

این وب سایت هدفی جزتقریب افکار واندیشه ها چیزی دیگر ندارد وکلیه افکار پیش ما محترم میباشند.ازادی واندیشه یعنی زنده باد مخالف.

در مورد آزادی اندیشه وفکر میباشد.

این وب سایت هدفی جزتقریب افکار واندیشه ها چیزی دیگر ندارد وکلیه افکار پیش ما محترم میباشند.ازادی واندیشه یعنی زنده باد مخالف.

راه‌های رسیدن به موفقیت

راه‌های رسیدن به موفقیت

 

  روشی کاملاً مؤثر در برنامه‌ریزی

خواستن توانستن است.

من باید موفق بشوم.

من باید درستکار باشم.

من باید تصمیم اساسی برای موفق شدن بگیرم.

من باید خوب درس بخوانم.

من باید با معدل خوب قبول شوم.

من باید تلاش کنم.

من باید موانع موفقیت را بردارم.

من باید، باید، باید...

راستی راه رسیدن به موفقیت چیست؟

از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین شرایط موفقیت یک انسان در زندگی فردی و اجتماعی داشتن قدرت «مدیریت خود» است. انسان موفق، ریشه همه موفقیت‌ها را در درون خود جست‌وجو می‌کند.

منشأ تمام پیروزی‌ها در وجود ماست. انسانی که نگاه مثبت و فعال در زندگی دارد خواهان کار، کوشش و تلاش است و برای خود برنامه دارد.

انسان موفق، زمام زمان را به دست داشته و بهترین بهره را از آن می‌برد. انسان موفق شکست‌ها و عقب افتادن‌های خود را با بهانه‌های پوچ توجیه نمی‌کند.

کشیدن پا روی زمین، حرکت بدون انرژی، چشم‌های خسته و بی‌حال و گاهی خواب‌آلود، غرغر کردن و بد و بی‌راه گفتن به زمین و زمان، پوشیدن لباس‌هایی که همواره اعتراض به دنبال دارد و ظاهری که نشان از بی‌ نشاطی است، تأخیر در کارها، اعتراضات و... نشان دهنده نداشتن مدیریت خود و زمان است. مدیریت به معنای اداره کردن، برنامه‌ریزی و حرکت در چارچوب آن برنامه به سوی هدف است.

استفاده مناسب از امکانات تحت اختیار برای پیشرفت، و هر چیز را در حیطه نفوذ و تحت تأثیر خود، در جای و محل شایسته

و بایسته خود نهادن است.

ادامه مطلب ...

رساله ای درمورد قلب

رساله ای درمورد قلب

و اینکه آن خلق شده تا با آن حق شناخته شود

و باید برای همان چیزی که به خاطر آن خلق شده، بکار رود.

نویسنده:ابن تیمیه رحمه الله

مترجم:محمد ابراهیم رحمانی

شیخ امام وعالم علامه شیخ الاسلام تقی الدین ابو العباس احمد بن تیمیه حرانی-خداوند روحش را پاک وقبرش را نورانی کند- گفتند:

الله سبحانه وتعالی قلب را برای انسان خلق کرده تا او اشیاء را با آن بشناسد،همانطور که چشم را خلق کرده واو با آن اشیاء را می بیند وگوش را خلق کرده و با آن اشیاء را می شنود وهمانطور که الله سبحانه هر عضو از اعضای او را برای امری از امور و برای انجام عملی از اعمال خلق کرده است؛دست برای گرفتن است و پا برای حرکت وزبان برای سخن گفتن ودهان برای چشیدن وبینی برای بوییدن است وپوست برای لمس کردن وهمین طور سایر اعضای ظاهری وباطنی انسان هر کدام برای امری خلق شده اند و هنگامی که عضو در جای خودش وبرای کار مختص خودش به کارگرفته شد این همان حق پایدار وعدلی است که آسمانها وزمین با آن پابرجاست، واین خیروصلاح آن عضو و خیروصلاح صاحب آن و خیروصلاح چیزی ا ست که در مورد او مورد استفاده قرار گرقته است،و این انسان همان صالحی است که بر راه راست قرار گرفته  و  أُوْلَئِکَ عَلَى هُدًى مِّن رَّبِّهِمْ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ .

و هنگامیکه عضو درجای خودش به کار نرود بلکه بی مصرف رها شود این کار زیانکاری ونقصان وآن شخص شکست خورده و مغبون خواهد بود،واگر برخلاف آنچه برای آن خلق شده است بکار رود،این گمراهی وهلاکت بوده وآن شخص از کسانی است که کفرنعمت نموده است.

ادامه مطلب ...

عروسی که خودش برای عروسیش حاضر نشد

بسم الله الرحمن الرحیم  

ماداریم با سال ۲۰۰۹ میلادی خداحافظی میکنیم .سال۲۰۰۹ سالی پرفراز ونشیبی درتاریخ بشریت بود .دراین سال شهر قدس در فلستطین را پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی کردند .این جشن دراکثر شهرهای اسلامی وعربی برگذارشد امامتاسفانه این جشن در شهرقدس اجازه برگذاری آنرا ندادند .واین شهر زیر چکمه های یهود همچنان خرد میشود .  

بهمین مناسبت اشاراتی به تاریخ فلستطین داریم .

ادامه مطلب ...