در مورد آزادی اندیشه وفکر میباشد.

این وب سایت هدفی جزتقریب افکار واندیشه ها چیزی دیگر ندارد وکلیه افکار پیش ما محترم میباشند.ازادی واندیشه یعنی زنده باد مخالف.

در مورد آزادی اندیشه وفکر میباشد.

این وب سایت هدفی جزتقریب افکار واندیشه ها چیزی دیگر ندارد وکلیه افکار پیش ما محترم میباشند.ازادی واندیشه یعنی زنده باد مخالف.

ابعاد هفت گانه موفقیت

 

 

 

 

 

((ذهن در جایگاه ویژه ای قرار گرفته این ماهستیم که میتوانیم در آن بهشتی ازجهنم ویا جهنمی از بهشت بسازیم )) جان ملتون 

 دنیایی که در آن زندگی میکنیم همان دنیایی است که خواسته یا ناخواسته برای زندگی انتخاب کرده ایم .اگر سعادت را برگزینیم سعادتمند میشویم واگر بدبختی را بر گزینیم بدبخت می شویم . اعتقاد پایه واساس برتریست .اعتقادات شیوه های سازمان یافته خاصی برای قوه درک ما هستندراههای مهمی که برای درک زندگی وچگونگی زندگی کردن انتخاب کردهایم این اعتقادات هستند که فکرمان را باز کرده وآن را از حرکت باز می دارندبنابر این اولین گام به سمت برتری یافتن اعتقاداتی است که مارا به خواسته هایمان برساند . مسیر موفقیت راهی است که درآن باید خواسته هایمان را بشناسیم ودست به کار شویم .تا به نتایج دلخواهمان برسیم از تعغیرات وتحوالات کارمان آگاه وانعطاف پذیر باشیم تا اینکه بموفقیت برسیم همین امر در مورد اعتقادات هم صادق است باید بدانید که چه اعتقاداتی برای رسیدن به اهدافتان مفید است اعتقاداتی که شمارا به هدفتان برساند اگر چنین نباشد باید از آنها گذشته واعتقادات جدیدی را انتخاب کنید. ما در این مقاله میخواهیم ابعاد هفت گانه موفقیت را مختصرا خدمات دوستان عزیز وسروران بزرگوار توضیح بدهیم این هفت اعتقاد به افراد نیروی بیشتری می دهند تا از استعدادهای خود بهره مند شوندفعال تر باشند کارهای بزرگی را انجامدهند وبه نتایج بزرگی برسند .منظور این نیست که تنها ایناعتقادات برای رسیدن به موفقیت مفید هستند بلکه نقه شروع میباشند .امیدواریم که خواننده عزیز این اعتقادات برای شما هم موثر باشند

ادامه مطلب ...